Vandaag de laatste thuiswedstrijd van het seizoen tegen HHC Hardenberg JO11-2. Het begin van de wedstrijd gaat gelijk op al moet keeper D’angelo een keer handelend optreden bij een afstandschot van HHC. Daarna nemen wij het heft in handen. Er wordt goed gecombineerd en het is wachten op de openingsgoal. Na een mooie aanval via Thomas, Thijmen, Max en Tijn wordt door laatstgenoemde het net gevonden en komen we op een 1 – 0 voorsprong. HHC weet niet waar ze het moet zoeken en door weer een mooie opgebouwde aanval via Sam, Tim en Tijn komen we op een 2 – 0 voorsprong. De gashendel gaat nu volledig open en HHC wordt overrompeld. Max solleert zich a la suarez naar de 3 – 0 en na een goede aanval via Max en Tim maakt Thijmen de 4 – 0. Als Tim daarna via een mooi afstandschot de 5 – 0 maakt lijkt het al gespeeld binnen een kwartier. Een van de betere kwartieren die we dit seizoen gezien hebben. In het tweede kwartier komt HHC wat beter in de wedstrijd. Onze verdediging en keeper D’angelo moeten al wat vaker in actie komen en via een ingekopte corner komt HHC terug naar 5 – 1. De wedstrijd is nu in evenwicht en na een diepe bal is de spits van HHC even aan de aandacht ontsnapt en schiet hij de 5- 2 binnen. Daarna komen er weer wat kansen voor ons en na een afstandschot van Max is Sem er als de kippen bij om de rebound binnen te schieten. Met deze 6 – 2 voorsprong gaan we voor de tweede keer rusten. Het derde kwartier gaat weer gelijk op. Via een afstandschot komt HHC terug naar 6 -3. Het voetbal wordt wat rommeliger met wat kleine kansen aan beide kanten. De 7 – 3 valt uit een corner die een verdediger van HHC achter zijn eigen keeper werkt. Het laatste kwartier is wederom niet spectaculair. Er zijn veel duels te zien op het veld en beide teams krijgen kleine kansen. HHC weet nog te scoren maar verder wordt het niet meer erg spannend. Na 4 keer een kwartier vindt scheidsrechter Andjin van Veen het genoeg en fluit hij voor het einde van deze wedstrijd. Een 7 – 4 overwinning waar we vooral in het eerste kwartier mooi voetbal hebben gezien van onze kant.