Offday JO11-1 uit tegen Quick '20 JO11-1

Lag het aan de reis naar Oldenzaal, lag het aan het Nederlands elftal waardoor onze voetballertjes laat op bed waren gekomen, Lag het aan het feit dat Rene en Gerjan voor de groep stonden omdat trainer Tim en assistent Thomas verhinderd waren. We kunnen van alles verzinnen maar feit was dat onze jongens vandaag de minste wedstrijd van het seizoen op de mat legden. Quick ’20 kreeg alle ruimte om ons op de grootste nederlaag van dit seizoen te trakteren. Het begin leek nog wel redelijk. Zoals verwacht had Quick ’20 een makkelijk voetballende ploeg die ons onder druk zette. Toch gingen we nog mee in de duels waardoor we stand konden houden. Het was echter Quick dat verdiend op voorsprong kwam met 1 – 0. Na enkele speldenprikjes van ons verhoogde Quick de stand naar 3 – 0. Via een goede goal van Max kwamen we terug naar 3 – 1 wat de stand na een kwartier was. Het tweede kwartier begon beter want via een mooi afstandschot van Max kwamen we terug naar 3 – 2. Quick scoorde echter nog twee keer waardoor het tweede kwartier eindigde met een een 5 – 2 achterstand. Vanaf toen was het eigenlijk afgelopen. We gingen de duels niet meer aan en Quick kreeg alle ruimte om naar hartelust aan te vallen. We werden volledig van de mat gespeeld en stonden erbij en keken erna. Nadat Quick nog 10! keer had gescoord floot de scheidsrechter gelukkig af en gingen we het veld af met een beschamende 15 – 2 nederlaag. Verliezen kan en mag natuurlijk en dat we hoog zijn ingedeeld is wel duidelijk maar op deze manier een wedstrijd weggeven is niet des Vroomshoopse boys. Aan trainer Tim de taak om de jongens deze week voor te bereiden op de zware uitwedstrijd bij Excelsior ’31 volgende week. De instelling zal dan 180 graden anders moeten zijn om er een wedstrijd van te maken.