Na een goede midweekse oefenwedstrijd tegen eerste klasser VV Hellendoorn JO11-1 die met 3 – 7 met gewonnen werd kwam vandaag voor de beker hoofdklasser Stevo JO11-1 op bezoek.

Trainer Tim moest helaas verstek laten gaan, daarom nam leider Thomas het deze zaterdagmorgen over. Vanwege het volle programma op de bosrand werd de wedstrijd vandaag op echt gras gespeeld dus dat was ook wel eens leuk. Het begin van de wedstrijd was niet best te noemen. Stevo gaf direct vol gas en wij gaven ze ruim baan. Voordat we het wisten stonden we al met 0 – 3 achter. We konden daar weinig tegenover zetten en het leek allemaal erg rommelig wat we lieten zien. Stevo profiteerde hier optimaal van want na een kwartier voetballen stonden we al met 0 – 6 achter. Trainer Thomas moest de jongens in de eerste rust echt even wakker schudden om een monsterscore te voorkomen. Dat hij dit goed gedaan had bleek het tweede kwartier. Met een betere instelling en wat tachtische aanpassingen kwamen we meer aan voetballen toe. De duels werden weer aangegaan en het ging gelukkig een stuk beter. Na een goal van Max kwamen we terug naar 1 – 6 en er kwamen meer kansen. Stevo scoorde daarna weer waardoor we met een 1 – 7 onze tweede rust ingingen. Het derde kwartier leek op het tweede. Er werd weer geknokt voor elke meter en hoewel we ver achterstonden wisten de jongens van geen opgeven. Stevo scoorde echter nog twee keer en via Max scoorden wij 1 keer. Het laatste kwartier leek op een 0 – 0 af te gaan. Stevo had nog wel het betere van het spel maar wij wisten met onze vechtlust veel goed te maken. Via een grabbelbal die binnenviel had Stevo wat geluk dus viel er nog 1 goal waardoor er een 2 -10 verlies geleden werd. Het grote verlies van vandaag is natuurlijk te wijten aan het slechte eerste kwartier. Positief is dat we het daarna goed hebben opgepakt. Als we dat kunnen doorzetten dan zijn we op de goede weg.