Vroomshoopse Boys JO11-2 tegen VV Hellendoorn JO11-2

Na een stevige warming up van 6 koffie en 1 thee liepen de ouders richting het veld, waar de wedstrijd inmiddels was begonnen.
Met een snelle openingstreffer komen de Boys op voorsprong, Thijs Dubbink schiet hard op doel, de keeper kan de bal nog net wegtikken, maar de oplettende Tristan tikt hem alsnog binnen, 0-1. Daarna blijft het lang rustig, er komen wel kansen voor de Boys, maar Hellendoorn staat zwaar in de verdediging, een mooi samenspel tussen Thijs Dubbink en Tristan eindigd in een hoekschop, een afstandschot van Jim gaat net naast, Een venijnig schot van Thijs Dubbink wordt nog net door de keeper over het doel gedrukt en een keihard schot van Thijs Nijenhuis gaat over.
Hellendoorn probeert aan het eind van de eerste helft nog aan te vallen, maar door goed verdedigend werk van Thijs Nijenhuis wordt de bal door Hellendoorn over de zijlijn getrapt.
In de 2e helft mag de Boys aftrappen en een mooie voorzet van Brian wordt net gemist door Tristan, het wordt nog wel een hoekschop, maar deze wordt na een mooie intrap net naast geschoten door Sil. Na bijna 15 min in de 2e helft ontstaat er weer een mooi samenspel tussen Sil en Tristan, maar daar komt nog net een speler van Hellendoorn tussen die vervolgens bijna in eigen doel schiet,  nog steeds 0-1. Korte tijd later voorkomt goed verdedigend werk van Thije dat Hellendoorn op doel kan schieten. Even later komt er wel een serieus schot op doel van Hellendoorn, die maar rakelings over het doel gaat.
In de laatste inning van de tweede wordt een gevaarlijke hoekschop van Hellendoorn op het laatste moment nog door Guus over het doel geschopt, na de nieuwe hoekschop die volgt ontstaat er een snelle uitbraak van de Boys waaruit Thijs Dubbink eindelijk de 0-2 kan binnen schieten. Een minuut later wordt een schot op doel van Kapital nog net van de lijn gehaald door de keeper, deze schiet de bal uit waarna deze bij Thijs Dubbink terecht komt die met een afstandschot de 0-3 binnen schiet, even later komt er weer een hoekschop van Hellendoorn die wederom leidt tot een uitbraak en mooie goal van Jim, 0-4. In de laatste seconden van de wedstrijd mag Renzo ook nog even serieus in actie komen en kan met een grote snoekduik nog voorkomen dat de bal in het verkeerde doel verdwijnt.

De eerste punten zijn binnen.