Boys JO11-3 koploper na 3 wedstrijden

Boys JO11-3 speelde dit weekend tegen DKB JO11-1. De eerste 2 competitiewedstrijden waren gewonnen (7-3 tegen Lemelerveld JO9-2 en 11-0 tegen JCO JO11-3) dus vol zelfvertrouwen werd er in alle vroegte afgereisd naar De Krim. Helaas zonder de vaste leiders Tobias en Simon, zij waren verhinderd. Gelukkig waren Gerjo en Johan bereid de taken waar te nemen. De start van de Boys was flitsend, binnen 5 minuten stond het 0-2 door 2 goals van Justin. Nadat DKB wat van de schrik was bekomen begonnen ook zij te voetballen en wisten zij een kans te benutten. De blauwhemden bleven echter goed combineren en bouwden de voorsprong uit tot 1-4. De doelpunten kwamen van Damian en Björn. Na de 1-4 sloop de gemakzucht erin en dit gaf DKB de mogelijkheid om terug te komen tot 4-4. Mede dankzij goed keeperswerk van Ryan bleef het hierbij. De 4-4 leek ook de eindstand te worden maar Björn wist in de laatste minuut nog de winnende te scoren, 4-5. Met 9 punten uit 3 wedstrijden is JO11-3 één van de koplopers.

Volgende week zaterdag komt medekoploper HHC JO11-3 op bezoek. In de bekercompetitie leverde deze wedstrijd een 4-4 gelijkspel op, het kan dus nog alle kanten op.