Met op de achtergrond een klassieke Engelse tribune werd er zaterdag door Boys JO11-3 afgetrapt tegen Rijssen Vooruit JO11-1. Het werd een moeilijke wedstrijd op een zwaar te bespelen veld. De technische hoogstandjes bleven dan ook uit vandaag. De wedstrijd begon nog wel goed. Björn maakte verdiend de openingsgoal van de wedstrijd. De tweede kwam ook op zijn naam, hier ging een prima actie van Damian vooraf die het de verdedigers van Rijssen lastig maakte. Daarna kantelde de wedstrijd en de Boys liet de tegenstander steeds beter in de wedstrijd komen. Een doelpunt voor RV kon niet uitblijven en het werd 1-2 vlak voor rust. Na rust bleef de tegenstander aandringen. De verdedigers Emmy en Cas hadden hun handen vol aan de behendige spits van de tegenstander. Ondanks dat D’angelo deze wedstrijd uitstekend stond te keepen wist RV er toch nog eentje in te prikken, 2-2. Snel daarna scoorde Deon volkomen onverwacht 2-3 voor de Boys en leek het vandaag toch nog goed af te lopen. RV deed er echter nog een schepje bovenop en kwam langszij door 2 doelpunten. Fanatiek aangemoedigd door de meegereisde supporters uit Vroomshoop probeerden de Boys de gelijkmaker nog te scoren maar het zat er helaas niet in, het bleef bij 4-3. De eerste nederlaag deze competitie maar JO11-3 doet nog volop mee in de strijd om de bovenste plaatsen.