Vandaag stond de uitwedstrijd tegen Daarle JO11-1 op het programma. Vóór de wedstrijd stond Daarle op plek 2 in de stand, met 3 punten minder stond de Boys 5e. De eerste helft ging gelijk op, er waren kansen aan beide kanten. Het was Justin die alert was bij een te zachte terugspeelbal op de keeper en 0-1 scoorde. Redelijk snel daarna maakte Björn na een mooi actie 0-2 maar hierna nam de tegenstander het heft in handen. De fysiek sterke jongens uit Daarle bogen de achterstand om en bij rust stond het weer gelijk, 2-2.

De aanwijzingen in de rust van de leiders Simon en Tobias zorgden ervoor dat de Boys scherp aan de tweede helft begonnen. Men kon elkaar goed vinden, de bal ging bij vlagen zeer snel rond en het merendeel van de tweede helft werd er op de helft van Daarle gevoetbald. Dit leverde ook vele kansen op voor de Boys en hieruit werd 5 keer gescoord door Damian (2x), Deon, Justin en Björn. Sem dacht ook nog een doelpuntje mee te pikken maar zijn schot belandde jammer genoeg op de paal. De overwinning van 2-7 op Daarle zorgt ervoor dat de Boys JO11-3 nog volop meedoet om de bovenste plaatsen. Volgende week volgt de wedstrijd tegen Gramsbergen JO11-2 dat 2 verliespunten meer heeft.