Zaterdag moesten we al vroeg bij de boys zijn, want sommige van ons hadden nog geen sokken. Nadat dit geregeld was gingen we naar Deto . Voor sommige was het de eerste wedstrijd. We hadden er allemaal heel veel zin in. In het eerste kwartier bleef het 0-0. In de rust kregen we een aantal tips . Waaronder dat de verdedigers meer mee naar voren moesten lopen en dat we moesten kijken of er iemand vrijstond. Toen we weer begonnen kwam Deto helaas op voorsprong ze konden zelfs 2 keer scoren. Gelukkig kreeg Manouk een kans om te scoren en was het 2-1 . In het laatste kwartier kreeg Jesslyn een mooie kans en schoot de bal in het doel het werd toen 2-2. Toen kreeg ik zelf een kans met mijn linker been en ik maakte de 2-3 . Helaas kreeg Deto toen ook nog een kans en eindigden we met 3-3. Ik zelf vond het het een leuke eerste wedstrijd en een gezellig team.

Emily Dubbink