Vandaag (zaterdag 8 september) moesten wij aantreden tegen eerste klasser HTC JO13-1 in onze tweede wedstrijd voor de beker. HTC uit Zwolle kwam op bezoek op de Bosrand in Vroomshoop. We trapten onder leiding van scheidsrechter M. de Jong om 10:00 af op het “oude” kunstgrasveld.

Over de wedstrijd kunnen we eigenlijk vrij kort zijn. Hoewel wij in de eerste helft erg rommelig waren in balbezit wisten we de score voor rust wel uit te drukken tot 5-0. Door doelpunten van Niek(2x), Thayrell, Nelson en Rick. In de rust besproken dat hoewel we 5-0 voor stonden we nog niet super tevreden waren over ons spel met name in balbezit. De weerstand was zo dusdanig laag dat wij ervoor moesten zorgen dat wij de bal rond lieten gaan en HTC achter de bal aan moesten laten lopen. De tweede helft deden we dit stukken beter en we liepen uit tot 13-0 door doelpunten van Niek(4x), Nelson(2x), Thayrell en Luuk Jansen.

Een dikke overwinning wat zeker wel is lekker is voor de jongens! Tevreden over met name de tweede helft en morgen (woensdag 12 september 2018) gaan we oefenen tegen Rohda Raalte JO13-1 thuis om 19:00. En aankomende zaterdag spelen we onze laatste bekerwedstrijd tegen Bergentheim JO13-1 thuis om 08:30.