JO15-1 kent een positieve start

De spelers van JO15-1 kennen een positieve start van het voetbalseizoen 2018-2019. Een voetbalseizoen die naast trainingen begon met een gelijkspel tegen Rohda Raalte. Na dit gelijke spel heeft de ploeg inmiddels 5 overwinningen op rij geboekt en werd het spel de laatste weken steeds beter. Het betreft 5 ruime overwinningen(24 goals gemaakt) tegen grote clubs. Zo werd er gewonnen van  Hulzenseboys, ATC’65, JCO Ommen, Stevo en gisteren werd er na zeker een mindere wedstrijd gewonnen van HHC O15-2. Zaterdag wacht in de beker hoofdklasser HHC O15-1 en moet het zeker beter dan dinsdagavond, maar dat is de ploeg zich bewust.

Vroomshoopseboys JO15-1 bestaat dit seizoen uit een gretige groep spelers die het vooral ‘met elkaar’ wil doen.  Een mix van snelle, technische en spelers met een sterk tactisch inzicht maakt het succes van de eerste weken.  Wat de doelstellingen zijn voor dit seizoen? Iedere week beter willen zijn dan die week er voor is het voornaamste. De start is positief, maar iedereen is op een goede manier kritisch. Dit zal zo moeten blijven tot de laatste wedstrijd van het seizoen 2018-2019.

JO15-1 is gedreven en serieus, maar dit gaat gepaard met een leuke sfeer in het team. Er wordt hard gewerkt, maar ook veel gelachen. Hopelijk is dit de juiste formule voor een succesvol seizoen voor JO15-1.