o15-1 pakt winst tegen v.v. Hellendoorn

Na twee overwinningen op rij wilden de spelers van o15-1 niets liever dan dit een goed vervolg geven. Dit goede vervolg zou gegeven moeten worden in de thuiswedstrijd tegen v.v. Hellendoorn. Dat het geen makkelijke wedstrijd zou worden wisten de mannen uit Vroomshoop, daar waar er ook met o14 tegen elkaar gespeeld werd en deze wedstrijd eindigde in een gelijk spel en waren beide ploegen aan elkaar gewaagd.

Nadat de, naar later bleek, goed fluitende leidsman, de heer Bloemendal, het beginsignaal gaf werden de bedoelingen van beide ploegen snel duidelijk; namelijk het ‘kort zitten’ en doordekken. Felle duels werden uitgevochten op alle linies in het veld en bij vlagen werd er goed gecombineerd. Voor de mensen buiten de lijn een mooie wedstrijd om te zien.

Het was de Vroomshoopseboys die op een 1-0 voorsprong kon komen. Na deze goal was het de Vroomshoopseboys die ook meer grip op de wedstrijd kreeg en op zoek ging naar de 2-0, maar deze bleef uit. 1-0 was de ruststand.

Na rust bleef de wedstrijd vooral spannend en kwamen er over een weer wat kansjes. Het was Daan die vandaag ontzettend goed stond te keepen en daarmee voor zijn team steeds de 0 kon houden. Aan de andere kant was het de Vroomshoopseboys die vlak voor het eind nog 2 tot 3 grote kansen helaas niet wist te verzilveren, waardoor na het eindsignaal nog steeds de 1-0 voorsprong op het scorebord stond. Dit betekende wederom 3 punten voor de o15-1 van de Vroomshoopseboys. De overwinning is absoluut de verdienste van alle spelers.

Gezien de vele bladeren die op het kunstgras lagen kon je zien dat de herfst laat, maar echt is begonnen. Toch voelde het na de wedstrijd nog even lente.

Op naar de volgende tegenstanders. v.v. Holten.