Vroomshoopse Boys JO-15 3G verliest en raakt koppositie kwijt

Zaterdag 25 november gingen we op bezoek bij Gramsbergen JO-15 4 als nieuwe koploper in onze klasse. Dit keer met 12 man en 1 dame,Frank was helaas te ziek om te spelen. Op het prachtige complex van Gramsbergen begonnen we met de volgende opstelling:

Doel:Tim

Achterhoede:Karin Siebong Hendri(c) en Daan

Middenveld:Jochem Yorick en Tycho

Voorhoede:Mustafa Alwin en Remco

Bas G en Bas T begonnen op de bank

Vanaf het begin van de wedstrijd werd het al heel duidelijk,dit word een zware middag! Onze tegenstander had zich volledig ingegraven rond de 16 meter. Met een 5 mans verdediging en een middenveld die pal voor de eigen verdediging speelde werd de boel flink dicht getimmerd.

Oef,wat hadden we het hier moeilijk mee,we vonden moeilijk openingen en maakten het veld veel te klein. Toch kregen we wel kansen maar op de een of ander manier proberen wij altijd de keeper te raken ipv de hoek te zoeken. Steevast werd er recht op de keeper geschoten.Toch kwamen we op voorsprong,of nee toch niet! Mustafa schoot knap binnen in de lange hoek,de lijnrechter wees al naar de middenstip en de jongens liepen te juichen. De scheidsrechter kon echter niet goed zien of de bal in het doel lag en liep naar de keeper toe die op dat moment gauw de bal uit zn doel viste. Een leider van Gramsbergen die achter het doel stond werd gevraagd,maar deze wenste geen uitsluitsel te geven dus werd er door de scheidsrechter een doeltrap geven!!! Erg jammer,en zoals zo vaak valt de goal dan aan de andere kant. Een lange bal werd van de tegenstander werd onderschept maar in een poging het voetballend op te lossen door het midden uitverdedigd!!!!!Daar wist de spits van Gramsbergen wel raad mee en hij wist Tim te verschalken.En zo gingen we de rust in met een 1-0 achterstand.

In de kleedkamer een boel boze gezichten,dus even flinke peptalk en plan van aanpak bespreken dit moest beter!

In de tweede helft gingen we verder waar we de eerste helft gebleven waren:aanvallen. Siebong ging vanuit de verdediging mee naar voren en de muur van Gramsbergen kraakte maar nog steeds wisten we onze kansen niet om te zetten in doelpunten. Tot halverwege de tweede helft,Bas Tepper wist zn tegenstander in de 16 te verschalken maar werd met 2 handen naar de grond geduwd.Penalty yes!

Alwin ging achter de bal staan en schoot perfect alleen…..op de lat. Ook de rebound verdween sierlijk naast het doel.Ondanks alle tegenslagen bleven we het proberen en keihard werken,maar helaas de bal ging er vandaag niet in en zwaar teleurgesteld gingen we met een 1-0 nederlaag naar huis.

Door deze nederlaag zijn we onze koppositie kwijt,we staan nu op de 3e plek maar er is nog van alles mogelijk! In de laatste 2 wedstrijden gaan we alles uit de kast halen voor een mooi eindresultaat