Vroomshoopse Boys JO15-3 overtuigd opnieuw tegen Lemelerveld

Op zaterdag 22 september mochten we op pad voor onze 3e!! uitwedstrijd op rij,deze keer voor onze eerste competitie wedstrijd tegen Lemelerveld JO15-3. Tijdens de warming up pakten donkere wolken zich samen rondom Lemelerveld maar gelukkig trok het onweer precies langs ons heen zodat we gewoon konden beginnen.

Tegen Lemelerveld JO15-3 begonnen we met de volgende opstelling:

Doel: Kyrell

Verdediging:Daan de G,Stefan,Aron en Frank

Middenveld: Daan B,Ali en Bas de G

Aanval:Bas T,Remco en Milan

Op de bank begonnen Sil,Alwin,Daniel,Rebar en Jochem

De eerste helft begonnen wat voorzichtig,al was het al wel gauw duidelijk dat wij het beste van het spel hadden. Onze verdedigers Daan,Stefan,Aron en Frank stonden uitstekend opgesteld en wisten door goede inschatting veel ballen te onderscheppen. Ook op het middenveld hadden we de zaakjes weer goed voor elkaar,de duels werden gewonnen en we wisten met goede passes de aanvallers te vinden.Het was dan ook niet verwonderlijk dat we een beste hoeveelheid kansen wisten te creëren,maar steevast werd er recht op de keeper geschoten die hier niet veel moeite mee had.Lemelerveld wist 1 keer goed door te counteren en een vlammend schot was zeker in de verre hoek gegaan,maar volledig gestrekt wist Kyrell de bal net buiten het doel te houden! Uiteindelijk wisten we via een corner toch de score te openen,een goed genomen bal van Remco werd perfect ingekopt de Bas de G 0-1!

Helaas wisten we niet lang van onze voorsprong te genieten,een ongelukkige handsbal op het middenveld betekende een vrij trap voor Lemelerveld en die werd snel genomen. We stonden niet goed op te letten en de doorgebroken aanvaller werkte goed af 1-1. Echt zonde want we hadden nog bijna niks weggegeven en we hadden kansen zat gehad voor een grotere voorsprong.Na 15 minuten was het tijd voor de eerste wissels,Alwin en Rebar werden ingebracht. Het tempo ging omhoog en de bal ging prachtig rond,en de tegenstander kreeg hier geen grip meer op. Aan de linkerkant waren mooie 1 tweetjes tussen Daan B en Bas T die elkaar soms blind leken te vinden. In 20 minuten tijd wist Alwin met zn gouden linkervoet een hattrick binnen te schiet en Bas T wist met een diagonale schuiver de ruststand van 1-5 te bepalen!

Zeer tevreden konden we in de kleedkamer van het bakje thee genieten,we waren prima aan het voetballen

In de tweede helft gingen we,met Sil en Daniel als frisse spelers,gewoon door waar we gebleven waren en wisten we opnieuw prima voetbal op de mat te laten zien. Milan wist op rechts op volle snelheid door te breken en zijn hoge voorzet werd door Bas T ineens op de pantoffel genomen 1-6. En schot van Rebar was de keeper te machtig,en Milan soleerde knap door de verdediging en om de keeper,1-7 en 1-8! In het laatste kwartier mocht de licht geblesseerde Jochem ook nog zijn opwachting maken,en wist Lemelerveld nog 2 keer bij ons doel in de buurt te komen.Een afstandsschot werd door Kyrell met een katachtig duik onschadelijk gemaakt,maar op de mooie stift hadden we geen antwoord 2-8. Uiteindelijk wisten we nog met dubbele cijfers te winnen,Ali bekroonde een prima wedstrijd met een doelpunt,en Stefan mocht vanaf de elf meter stip aanleggen voor de 1-10

Opnieuw een uitstekende teamprestatie! Het grootste compliment was dat de leiders van Lemelerveld bijna niet geloofden dat we geen C1 spelers hadden opgesteld,dat zegt genoeg jongens ga zo door!