JO15-4 wint eerste bekerwedstrijd van Den Ham

Daar gingen we dan voor de 1e bekerwedstrijd op naar den ham voor de streekderby.

1e kwartier wordt er goed samen gespeeld en zijn er 2 mooie kansen van Gido en Mike, onze keeper Thomas kan het nog rustig aan doen.

Hierna weet Gido weer hoe het voelt en na een mooi samenspel staat hij weer voor de goal en weet hem er nu wel in te prikken. 0-1!

Goed terug verdedigend komt hierbij de bal weer in ons bezit en via een mooie voorzet van Dion komt Gido weer vrij voor de goal en schiet de bal in de 22e minuut beheerst in het net… 0-2!

Hierna komt den Ham een beetje terug en hoopt ook tot scoren te kunnen komen maar helaas staat onze verdediging goed en wordt er niet gescoord. Dan komt na balverlies, door goed terug te verdedigen, de bal weer aan de boys kant. Er ontstaan verschillende kansen voor Mike en Gido maar helaas treffen die geen doel. Dan vindt Kay het wel best en zet zijn patta achter de bal en scoort van afstand de 0-3!

Na een mooi tikkie takkie in de voorhoede scoort Rafael vanuit een schijnbeweging in de 32e minuut op de zestien meter de 0-4!

Op fluitsignaal van de scheidsrechter voor de rust duiken de teams de kleedkamer in voor een beetje schaduw op deze prachtige laatste dag van Augustus.

Na de rust tegen de zon in… speelt den Ham met een beetje meer pit. Dit resulteert in een hele mooie goal. 1-4 wordt genoteerd.

Daarna de uittrap en na mooi rondspelen van de bal krijgt Sylvan een hele grote kans die maar net de goal mist.

Daarna in de 42e minuut komt Sybren met een op maat gemaakte pass op Mike die hem vervolgens doortikt naar Gido en die maakt m mooi en beheerst af. 1-5 op de teller.

Na een attack op Beau, die het overleefd, ziet Gido wederom een kans om tot scoren te komen en steekt m in de 49e minuut binnen. 1-6!

Daarna wordt het spel van onze kant wat minder spectaculair maar komt den Ham niet tot scoren.

Doordat er goed wordt geluisterd naar de aanwijzingen van Gerhard blijven we toch de bal in ons bezit houden en komen er toch wel kansen. Uiteindelijk resulteert dit in 60e minuut in een mooi vrij gespeelde Gido die recht op keeper afgaat en m koelbloedig in de goal schiet ondanks de warmte.

1-7!

Jongens bedankt voor de goede inzet! En tot as maandag op de training om !!!18.50 aanwezig!!!

Al onze meegereisde fans… bedankt voor jullie steun en tot volgende week bij de Bosrand!

Iedereen een fijn weekend gewenst…