JO15-4 wint opnieuw!

Helaas deze week geen Timon en Arjan die een familieweekend hadden. Beau kon niet meedoen vanwege een hakblessure en Thomas moest in de goal van jo15-3 vanwege blessureleed bij jo15-1 (hierbij is het gebruikelijk dat de keeper doorschuift). Dus het was op de donderdag en vrijdag nog even afwachten wie er bij ons zou komen spelen. Maar gelukkig wilde Jesse Heuvels de taak van keeper wel op zich nemen. Joep Vos, Aron Kroeze en Jesse Schokker kwamen ons op het veld versterken. Hiervoor nog heel erg bedankt! Wat nog wel een struikelblok was het vinden van een vlagger. Maar er werd driftig gebeld met van familie van Cody en ja hoor René Gerrits, kon hij zat in de auto en was onderweg naar de boys om het stokje van Gerhard over te nemen. Hiervoor onze grote dank.

Op deze eerste zaterdag van de feestweek begon de wedstrijd tegen Voorwaarts jo15-2G  met een heerlijk zonnetje. Wederom een streekderby… de sfeer zat er goed in bij supporters en de spelers keken gespannen voor zich uit.

De eerste paar minuten waren meteen een begin van een paar prachtige goals. Een strakke voorzet van Sybren op Gido in 3e minuut die m koelbloedig intikt betekent 1-0! Daarna komt er in de 5e minuut een prachtige voorzet op Gido van de keepster van Voorwaarts en wordt het 2-0!

Hierna doet zich helaas bij ons in eenzelfde situatie voor en wordt het in de 7e minuut 2-1!

Een beetje beduusd spelen we de bal rond maar goals blijven uit. Tot de 25e minuut wanneer Rafael van grote afstand uithaalt en waardoor hier een (ik citeer) flipperkastsituatie ontstaat en uiteindelijk in de goal beland 3-1!

In de 30 minuut zie Jesse Schokker vanuit een ooghoek Sylvan vrij staan, hij tikt de bal naar hem en hieruit scoort Sylvan de 4-1!

Dan komt Voorwaarts uit en krijgt een mooie kans die maar net in het zijnet beland. Gido wordt in de 32e minuut onderuit geschoffeld in de 16 meter en dat resulteert in een strafschop genomen door Kay. Mis… maar Kay herstelt zich en schiet m in tweede instantie in de hoek van de goal 5-1!

Het wordt bijna eentonig maar Gido krijgt in de 34 minuut en scoort wederom 6-1! Daarna, op slag van rust, speelt Rafael zich vrij en kegelt m in maar helaas … afgekeurd buitenspel.

Rust… die begint met een stortbui boven het wonderschone terrein van de boys.

Na de rust gaat de doelpuntenmachine gewoon weer door. Wat voor de administratieve leiding natuurlijk amper bij te houden is.

Vanuit een mooi uitgespeelde situatie zet Sylvan de bal voor op Gido die het netjes afmaakt en 7-1 scoort (37e minuut) In de 43e minuut valt na een mooi samenspel van Mike en Gido een prachtige goal 8-1! Daarna gaat het snel en in de 54e minuut scoort Aron vanuit een vrije trap de 9-1!               En wederom van aftstand (59e minuut) een mega harde pingel de 10-1! De doelpuntermaker van deze goal is mij helaas ontgaan hiervoor mijn oprechte excuses. Dan vanuit een counter komt Jesse vrij voor de goal en tikt de 11-1 binnen (63e minuut). Aron weet in 65e minuut vanaf penaltystip de 12-1 te scoren! En dan in de laatste paar minuten van deze wedstrijd van deze doelpuntrijke wedstrijd kopt Gido de 13-1 in vanuit een goed genomen corner door Rafael.

Aanstaande zaterdag graag in groten getale naar de bosrand komen om de jo15-4 aan te moedigen.

Ze moeten namelijk tegen de medekoploper in de bekercompetitie… dus ze kunnen wel een beetje support gebruiken!