O17-1 verliest ook 2e wedstrijd in promotiepoule

Vandaag verloren van een beter NEO O17-2. We misten vandaag aardig wat spelers, namelijk Job, Stan, Bjorn en Wout.
NEO wou helaas niet meewerken om de wedstrijd te verzetten, sterker nog: hun O17-1 was vrij dus qua aantallen hadden ze niks te klagen. De eerste helft had NEO wel vaker balbezit maar hielden we de linies kort op elkaar en vanuit de omschakeling kregen we de beste kansen. Bij rust stonden we met 0-1 achter (een mooie aanval van NEO werd een goal) maar had het ook zomaar 4-2 kunnen staan. De 2e helft probeerden we wat meer druk naar voren te geven, maar het niveau werd en van beide kanten niet beter op, mede omdat beide teams kort en fel verdedigden. De 1-1 hing wel in de lucht, maar uiteindelijk scoorde NEO nog 2x (in het laatste kwartier). Eindstand 0-3.
Ondanks dat we verre van compleet waren hebben we wel goed weerstand geboden, met name in de eerste helft veel kansen gecreëerd en weinig weggegeven.
Helaas ontbreekt het ons nu even aan geluk maar dat komt vanzelf weer.
Mooi om te zien was hoe 1e jaars o15-1 speler Arjen Vd Akker een prima wedstrijd speelde als centrale verdediger en Rik Ballast uit O17-2 viel prima in.
Ondanks dat we 2 wedstrijden achter elkaar verloren hebben blijven we positief, raken we niet in paniek en blijven we net als vandaag en vorige week keihard werken en dan komt de overwinning vanzelf.