28-9-2019 Vroomshoopse Boys O17-2 – Stevo O17-3

Vandaag stond de wedstrijd tegen Stevo op het programma. De Vroomshoopse Boys had een ruime selectie vandaag. Er stonden namelijk 16 spelers op het wedstrijdformulier.

In tegenstelling tot de vorige wedstrijden was het deze keer de Vroomshoopse Boys dat de score opende. Marijn zette met een corner Yorrick in stelling die na 6 minunten de 1-0 binnenschoot. Even later was het weer raak ditmaal was het Devin die zijn eerste van het seizoen binnenschoot.

In de rust moesten wij even onze keeper Maurice wakker schudden. Die was tijdens de eerste helft bijna in slaap gevallen doordat hij zo weinig te doen had. Als Maurice nog niet wakker was dan kwam dat wel door het zondag schot van Stevo. De speler van Stevo schoot vanaf zo’n 25 meter de bal strak in de kruising. Maurice was hierbij kansloos. Daarna was het vooral Stevo dat ten aanval trok. De Vroomshoopse Boys had moeite zich onder de druk uit te voetballen. Gelukkig was daar Bas die op veel doorzettingsvermogen de 3-1 kon binnenschieten. De minuten daarna was het de Vroomshoopse Boys die de regie weer overnamen. 3 minuten na de goal van Bas kreeg de Vroomshoopse Boys een penalty. Alle ogen gingen direct naar Rick die twee weken geleden twee penaltys in één wedstrijd misste. Gelukkig voor iedereen liep hij snel weg en pakte John de bal op. John had blijkbaar wel veel naar Rick gekeken want ook deze penalty was niet heel goed ingeschoten. Gelukkig ging deze bal er wel in en zo stond het 4-1. John was ook degene die de eindstand op het scorebord zette met de 5-1.

Na twee wedstrijden en 6 punten kun je alleen maar tevreden zijn. In die twee wedstrijden weinig kans weggegeven en vooral goed als team gevoetbald. Aanstaande zaterdag hebben wij even rust, maar 12 oktober wordt er weer gevoetbald. Dan staat om 11:00 uur in Vriezenveen de derby tegen Dos’37 op het programma.