Zaterdag 3 december moesten onze boys wederom tegen Voorwaarts JO17-1 maar dit keer moesten ze thuis spellen.

De vorige keer werd het een gelijkspel dus winst was het doel…….

De scheids startte de wedstrijd precies om 12:30 uur. En al na 4 min. lukte het Voorwaarts om de 0-1 te scoren. Erg jammer want het was niet nodig geweest.
Wel was iedereen wakker en kregen ze allemaal een energie boost leek het wel. Ze speelde mooi samen en de bal kwam richting het doel van Voorwaarts…………helaas lukte het niet om de bal ook daadwerkelijk in het doel te krijgen.

Voorwaarts kwam langs onze spellers en de bal ging simpel het net in aan onze kant, het was 0-2……………al vrij snel kwam er uit een hoekschop nog een doelpunt, 0-3 stond het……………..ook de 0-4 kwam er achteraan. Dit ging wederom niet goed.
Voorwaarts kreeg een vrije trap maar dit keer had Patrick hem te pakken.

Stan Reuvers werd hard geraakt en moest helaas het veld verlaten.
Niet veel later was het rust……………daar moest in de kleedkamer toch echt even over gepraat worden en de leiders Marcel Paters en Ben de Jonge pakte de papieren er maar eens even bij om te kijken hoe dit nou “misschien” aangepakt kon worden.
20161205_22
We zijn weer begonnen en onze vlagger Jerry de Jong is geblesseerd van het veld gegaan in de rust. Gelukkig wou Marco Vos zijn plek wel innemen en gaan we verder met hoe het in de eerste helft ging………….alleen nu iets sneller want na 1 min maakte Voorwaarts alweer een goal 0-5.

De opstelling was veranderd maar de boys moesten nog even wennen leek het wel. Wladic Sarojan en Stijn Hooiveld uit de B1 waren in de eerste helft al aangeschoven bij ons vanwege de vele blessures binnen ons team. Bij deze Wladic en Stijn dank jullie wel.

Er werd super mooi over gespeeld, samen gespeeld en Voorwaarts kon er geen grip op krijgen en Wladic scoorde voor ons team yesssss het was 1-5.
Het werd een mooie 2de helft, veel veel beter en mooier om te zien dan de 1ste helft. Er zat pit in, er werd gevoetbald……………..

Wladic had een tik op zijn neus gehad en deze bloede best dus moest het veld verlaten. Stan Reuvers kwam het veld weer in, het ging wel weer zij hij.

Robin de Jonge kreeg een kans om de schieten, ging er mooi overheen maar de keeper van Voorwaarts kon er net bij………….

Voorwaarts pakte zijn moment en die lukte het wel en het wat 1-6
Er werd hens gemaakt en wij mochten een penalty nemen. BAMMMM het was 2-6

Stan Reuvers kreeg nog een kans om de bal in het net te mikken, door mooi met elkaar over te spelen werd het 3-6

Ze kregen er zin in en er werd gestreden ze wilden nog meer en ze wilden laten zien dat het mogelijk was. De bal werd vanuit de verdediging naar voren gewerkt waardoor Stijn, Stan en Robin er door samenspel weer een doelpunt uit wisten te halen. het was 4-6

Er was weinig tijd meer over maar wat een mooie 2de helft om te zien. De supporters langs de lijn waren er weer massaal zoals elke week en probeerden de bal in het net te schreeuwen hahaha

Er kwam nog een hoekschop voor Voorwaarts aan en die zat wederom dus bracht het de stand op 4-7 wat ook tevens de eindstand van deze wedstrijd is.

Bij deze wil ik iedereen bedanken voor al die weken support voor onze boys, super.
En natuurlijk moeten wij niet de leiders/vlaggers vergeten. Als ons team deze mensen niet had dan kon en gewoonweg niet gevoetbald worden. Dus………………”DANK JULLIE WEL” Marcel Paters, Henk Brunnink, Ben de Jonge, Jerry de Jong en achter de schermen Evelien Paters.

Natuurlijk ook de trainers Lars van Dam en Jan Kees kaas bedankt, super dat jullie dit willen doen. Dennis de Lange natuurlijk niet te vergeten.

Marco Vos ook bedankt voor het vlaggen af en toe…………….en zo zal er vast iemand vergeten zijn, sorry daarvoor maar bij deze……………..Thanks all …………………….

Wij wensen iedereen een hele fijne feestdagen alvast en hopen jullie in het nieuwe jaar weer te zien. (hopelijk in een andere klasse, dan worden de wedstrijden alleen maar mooier voor de boys om te spelen.)

Wederom staan de foto’s en filmpjes op onze facebook pagina https://www.facebook.com/VroomshoopseboysJO172/