Vroomshoopseboys JO17-2 uit tegen Voorwaarts JO17-1

Afgelopen zaterdag, 19 november 2016 moesten de boys uit en al vroeg uit de veren., (voor ons doen dan haha) Om 10:30 uur moest er gespeeld worden tegen Voorwaarts JO17-1

De win modes stond hoger dan normaal, veel jongens kende elkaar van school ect. dus er moest gewonnen worden. Zo dachten ze ook bij Voorwaarts. En we gunnen het onze boys zo dus vol er tegen aan.

De eerste kans was voor Rutger van Schouwen, helaas ging de bal over maar een mooi schot was het. Het ging over en weer en onze boys waren zeker niet de slechtste.

Er kwam een vrije trap op een best mooie plek en Nick Beltman neemt hem dan ook, hoppaaaaaaaaa het is 0-1

Helaas waren de boys zo enthousiast dat ze even vergaten waarvoor ze op het spel stonden en kwam er heel snel de 1-1 er achteraan.

Jasper Beumer ging er af, blessure aan zijn lies. Hij dacht dat hij spagaat kon maar dat lukte toch niet helemaal. Robin de Jonge komt erin voor hem.

De rust gaan we in met een 1-1 dus dat is een hele mooie prestatie voor onze boys

Na de rust had Stan Reuvers een heel mooi schot maar hij ging niet het net in.

Spannend was het wel vooral toen er een hoekschop voor Voorwaarts heel dicht in de buurt kwam maar gelukkig net over het doel gaat. Pfuuuuw opluchting aan de kant van de supporters. Die elke week er weer staan, super……………

Nick Beldman krijgt de bal voor zijn voeten, haalt uit, de bal komt op de paal en rolt voor het doel langs. Jammerrrrrrrr

Een mooi samenspel van Vincent Paters en Stan Reuvers. Maar de bal krijgen ze niet in het net.

Dan word er hens gemaakt aan de kant van Voorwaarts, Nick Neldman neemt net buiten de 16 de vrije trap. Hij draait zich om naar de supporters aan de kant zit zegt vol overtuiging “HIJ ZIT!!” ………. hij haalt uit ennnnnn…………….jaaaaaaa hij zit het is 1-2

Dan word er aan onze kant hens gemaakt, vrije trap Voorwaarts. De muur staat……………..Niek Vos houd tegen met zijn rug, dus er word niet gescoord aan de kant van Voorwaarts.

Dan loopt de spanning wat op aan beide kanten en lopen de gemoederen wat hoger op, de scheids wist de rust terug te krijgen en het laatste deel van de wedstrijd werd gespeeld.

Er komt vlak voor het einde nog een vrije trap voor Voorwaarts, de bal gaat er overheen, patrick word na de grond gedrukt en de bal gaat in het net, doelpunt het is 2-2

Vlak erna word er ook afgefloten en is dit ook de eindstand van deze spannende wedstrijd.

Iedereen kon met een gerust hart naar school op maandag en de ander onder de ogen komen, het was namelijk 2-2 geworden.

Er was dan voor ons toch wel een de winnaar en dat zijn natuurlijk onze boys van JO17-2D want ze hebben namelijk “niet verloren” en dat is een compliment waard.

Zaterdag moeten we weer vroeg ons bed uit want dan word er in Marienberg gevoetbald om 10:30 uur

Voor eventueel foto’s en fi;mpjes verwijs ik jullie naar onze facebook site “Vroomshoopseboys JO17-2”