Vroomshoopse boys JO9-1 (F1) dendert over Luctor et Emergo Jo9-1 heen.

De reis ging vandaag naar Almelo waar onze kleine helden vandaag tegen het normaal gesproken lastige Luctor moesten voetballen.

De sfeer zat er goed in en trainer Jos en assistent Ernst Jan hadden weer een perfect tactisch plan neergezet. In het begin van de wedstrijd was al goed te zien dat onze jongens er zin in hadden vandaag. Luctor werd over het hele veld afgejaagd en in balbezit werd er goed gecombineerd. Het duurde dan ook niet lang voordat we op een 0 – 1 voorsprong kwamen via Evan. Daarna stoomde Tigo via de rechterkant op en schoot de 0 – 2 binnen. Luctor was natuurlijk niet helemaal van plan om het makkelijk weg te geven want via een tegenaanval werd de 1 – 2 binnengeschoten. Dit keer was het gelegenheidskeeper Deon net iets te machtig. Vanaf dat moment besloten onze jongens de gashendel volledig los te draaien. Het was nu eenrichtingsverkeer en de 1 – 3 van Pim volgde al snel. Daarna deed Evan weer een duit in het zakje door de 1 – 4 in te schieten. Evan was op schot want vlak daarna zorgde hij voor de 1 -5. Goaltjesdief Bjorn maakte de 1 -6. Ondertussen werd er goed verdedigd en werden onze aanvallers Bjorn, Pim en Evan in stelling gebracht door Sam, Sem, zijn talentvolle broertje Tijn die over was gekomen van de JO9-3 en Tigo en Deon. Evan maakte de 1 – 7 en Bjorn maakte de 1 – 8. Luctor wist niet waar ze het had en de ene boys aanval was nog mooier dan de andere. Er werd vrolijk doorgegaan met scoren. Bjorn zorgde voor de 1 – 9 en de afgelopen week jarig geweest zijnde Pim zorgde voor dubbele cijfers door de 1 – 10 binnen te schieten. Luctor deed nu iets terug door de 2 – 10 te maken maar onze kerels bleven geconcentreerd doorvoetballen. Sem maakte daarna de 2- 11 waarna Luctor weer wat terugdeed met de 3 – 11. Pim zorgde met zijn derde goal van de dag voor de eindstand van 3 – 12. Een uitslag die normaal gezien wordt als een makkie. Toch was het echt aan de jongens zelf te danken die de hele wedstrijd strijd leverden en steeds beter beginnen te voetballen.