Vroomshoopse Boys JO9-1 – Hellendoorn v.v. JO9-1

Op de mooie bosrand in Vroomshoop kwam vandaag VV Hellendoorn JO9-1 op bezoek. VV Hellendoorn stond op de laatste plek maar aan het begin van de wedstrijd was te zien dat ze er vandaag alles aan zouden doen om daar vanaf te komen. Bij ons leek er enige vorm van onderschatting te zijn want het was verre van goed wat onze kleine helden lieten zien in het begin van de wedstrijd. Hellendoorn vocht voor wat het waard was en wij leden veel balverlies en dekten niet kort genoeg. Na een corner van Hellendoorn die half werd weggewerkt bleef iedereen ook op de doellijn staan zodat Hellendoorn gemakkelijk de 0 – 1 kon binnenschieten. Het leek erop of we vanaf dat moment een beetje wakker werden want daarna ging het iets beter. Na een mooie assist van Tim kon Max dan ook de gelijkmaker binnenschieten. Na deze matige eerste helft gingen we dus met een gelijkspel rusten. Nadat trainer Jos de jongens maar eens goed had wakker geschud werd er met de tweede helft begonnen. In het begin van de tweede helft was het weer Hellendoorn dat alleen op keeper D’angelo afging. D’angelo pakte de bal gelukkig zodat we niet nog een keer achter kwamen te staan. Vanaf toen zagen we eindelijk het team van de laatste weken weer terug. Er werd weer goed gecombineerd en de inzet was ook weer terug. Cas wist Max met een mooie pass te bereiken en Max omspeelde de keeper en zette ons op een 2 – 1 voorsprong. Na een andere goede aanval wist nu Ryan het doel te vinden waardoor we op een 3 – 1 voorsprong kwamen. Hierna maakte Cas er 4 – 1 van door een voorzet van Max en daarna scoorde Max de 5 – 1 na een assist van Cas. Het voetbal was weer helemaal terug. Hellendoorn wist nog wel wat terug te doen en scoorde de 2 – 5. Hierna raakte Justin nog de lat maar floot de scheids voor het einde. Door deze 5 – 2 overwinning staan we nu nog steviger op de 2e plek. Er mag wel weer even gezegd worden dat onze vaste scheidsrechter Mink de Jong de wedstrijd weer perfect in handen had en onze talentvolle huisfotograaf Tom heeft weer erg mooie foto’s gemaakt. Deze kun je vinden op http://www.tomolthoffotografie.nl/ .