3de winst partij van JO9-5!!!!

Zaterdag 13 April :

Vandaag een uitwedstrijd tegen Kloosterhaar JO9-2

Helaas moeten we het vandaag doen zonder Roan.

We beginnen vol goede moed aan onze wedstrijd en komen al snel verdiend op een 0-1 Doelpunt van  Thije. We krijgen veel kansen maar de bal mag er nog niet in niet veel later komen we verdiend op een 0-2. nogmaals een doelpunt van Thije.  We  willen ook onze 3de wedstrijd van het seizoen winnen maar weten dat we aan een 0-2 voorsprong niet genoeg hebben.. achterin staan Siemon en Suus prima op te letten en staan ze als een huis er mag geen bal langs. We krijgen steeds meer kansen en daar is dan eindelijk de 0-3 . Kloosterhaar doet nog iets terug in de wedstrijd en scoort de 1-3. Er wordt gestreden voor elke bal ik zie veel vechtlust en Koen loopt op het juiste moment elke keer de gaten goed dicht op het middenveld zo kan Kloosterhaar niet gevaarlijk worden maar helaas wat voor elke voetballer of voetbalster een nare droom is gebeurt helaas een eigendoelpunt en de spanning is terug 2-3.. we geven niet op en dat is echt te zien we spelen als een team . Jill en Marit zijn nog erg gevaarlijk met afstandsschoten maar deze gaan er helaas niet in. Niet veel later komen we verdiend op een 2-4 Doelpunt van Stef. We krijgen steeds meer kansen om de voorsprong te vergroten maar na mooi samen spel en een prima pass van Thije Scoort Stef de 2-5!!! Dat is ook de eind uitslag van deze wedstrijd wat ben ik trots op jullie!!

Volgend weekend hebben we een inhaal wedstrijd tegen Daarlerveen JO9-1