De Zweef JO9-4G Maatje te groot voor Boys JO9-5

Zaterdag 25 mei ’19

Helaas moeten we het vandaag doen zonder Koen.

Vandaag de laatste wedstrijd van dit seizoen uit naar de zweef JO9-4G

Stip 11 uur begint de wedstrijd al snel zien we dat de zweef een prima voetballend team is en de eerste 10 minuten zijn hun dan ook de bovenliggende partij maar Stef keept prima en daardoor houden we nog lang stand maar ondanks dat komen ze wel op een 1-0 voorsprong wij geven niet op en beginnen ook maar eens met aanvallen wij krijgen wel wat kansjes maar de keeper van de zweef doet prima mee en hij voorkomt dat wij kunnen scoren de 1ste 10 minuten zijn om en we staan maar met 1-0 achter er kan nog genoeg gebeuren hier en daar de nodige tips gegeven en we gaan weer verder met de 2de 10 minuten. De eerste minuten zijn voor de zweef maar Suus en Siemon verdedigen prima en zo komen ze er nog niet door. Maar wij worden nu wat gevaarlijker met schoten op doel die door de zweef met veel paniek over de achterlijn worden geschoten zo komen we dichtbij de aansluitingstreffer maar die wordt goed uitverdedigd en zo komt de zweef op een 2-0 . we komen wat meer meedoen in de wedstrijd Thije En Roan zijn dichtbij maar helaas wordt er te goed uitverdedigd door de zweef en hun komen weer aanvallen maar Lucas verdedigde prima mee de 2de 10 minuten zijn om we gaan een keeperswissel doen Stef gaan het veld in en Siemon gaat Keepen hier en daar nog aanwijzingen gegeven waar nodig en we gaan weer beginnen Marit helpt prima mee in de verdediging en zo blijft het voor even nog 2-0 de zweeft dringt maar weer eens aan maar wij steken daar een stokje voor doordat Jill precies op het goede moment verdedigd kunnen wij aanvallen en dat is totaal niet ongevaarlijk Roan was dicht bij een doelpunt maar de bal ging net naast daar komt de zweef weer na een goede opbouw van hun achterin en wij even de draad kwijt zijn komen ze op een 3-0. niet veel later komen ze door goed samen spel op 4-0 dat waren weer 10 minuten en de laatste 10 minuten gaan we knallen en gaan we proberen om nog een ere treffer te maken in deze wedstrijd. ze komen nog op 5-0 maar heel terecht doen wij via Roan nog wat terug en scoren we nog een 5-1 dat is ook de eindstand van deze wedstrijd .

we hebben een prachtig seizoen met elkaar gehad en ik kan niet anders dan TROTS zijn!