Weer één overwinning voor JO9-5

Zaterdag 4 mei

Vandaag een wedstrijd tegen Mariënberg JO9-3G

Helaas moesten we het doen zonder Jill, Thije en Suus

maar gelukkig kon Hidde van de F league  aansluiten zodat we wel konden voetballen.

We beginnen erg slordig aan de eerste 10 minuten veel kansen over een weer maar op het middenveld speelt alles zich voornamelijk nog af we nemen dan even een korte drink pauze en even alles weer goed neerzetten en dat pakt goed uit want na een mooie lange bal van achteren kan Roan scoren en dat gebeurt ook 1-0 . niet veel later komt Mariënberg terug in de wedstrijd en scoren ze de 1-1 daar laten wij het absoluut niet bij zitten en er worden duels gewonnen en prima samen gespeeld Roan wordt maar weer een diep gestuurd door Stef maar de keeper van Mariënberg doet goed mee en zo waren de 2de 10 minuten om we gaan weer door en Koen verdedigd prima zo kan Mariënberg niet scoren we gaan door met aanvallen en Roan gaat maar weer eens op avontuur en dat pakt goed uit 2-1!! we gaan door met aanvallen en  door goed werk van Hidde komt Stef in positie om te scoren maar helaas mag de bal er niet in omdat de keeper goed staat op te letten. we krijgen een in dribbelende bal en Wat scoort Marit prachtig mooie Goal inmiddels is de stand 3-1 . Mariënberg wordt nog een aantal keren flink gevaarlijk maar Siemon keept prima zo blijft stand 3-1 met een lange bal naar voren van Siemon komt Roan 1 op 1 met de keeper van Mariënberg hij scoort verdiend de 4-1 het spel is goed en iedereen vecht voor elke bal maar helaas doet Mariënberg nog iets terug en wordt het 4-2 . we geven nog niet op en Lucas heeft een goede bal op Marit en zo scoorde ze de 5-2 . de laatste 10 minuten gaan in en Lucas is dichtbij de 6-2 maar de keeper van Mariënberg red prima niet veel later is Stef dichtbij de 7-2 maar tot 3 x toe wordt er gered door de keeper van Mariënberg maar niet veel later scoren we de 7-2 en het is afgelopen met prima spel hebben we verdiend gewonnen. Trots.

volgende week een uitwedstrijd tegen Juventus’12 JO9-3 We gaan natuurlijk opzoek naar onze 5de overwinning!