VROOMSHOOPSE BOYS JO9-6 DAARLE JO9-2 (BEKER)

Dan is het zaterdag 2 September en onze boys maken zich klaar om de eerste beker wedstrijd van deze competitie te gaan spelen. Even de opstelling: in het doel Lars,verdedigers links Jeaden,rechts Levi,dan hebben we voorin links Ravano,spits Dean en rechts Roan en wissel Demian.
De scheids fluit en het kan beginnen, ze hebben er zin in, en de supporters ook (heerlijk in het zonnetje)in het begin was het beetje aftasten van beide kanten met name de nieuwe regeltjes..maar al snel kwamen we in de wedstrijd..en zat de eerste goal erin GOAL 1-0 door Roan al snel volgden er meer doelpunten 2-0 3-0 4-0 door Dean…maar toen kwam Daarle toch nog met een tegen goal en werd het 4-1 maar dat laten de boys zich niet nog een keer gebeuren en gingen volop in de aanval…al snel werd het 5-1 door Dean 6-1 door Jeaden 7-1 8-1 9-1 door Dean…Damian maakte de 10-1 en Lars eindigde de wedstrijd met de 11-1…..Mooi begin van de bekercompetitie en goed samengewerkt op naar de volgende wedstrijd!