Vrijwilliger Roelf Kottier van onze onvolprezen supportersclub zorgde er onlangs samen met zijn collega en jubileumcommissielid Henk Klaren voor dat de klus werd geklaard. Tussen de kantine ’t Flierhuus en het hoofdveld op de Bosrand is een frame met daarin het logo van 75 jaar Vroomshoopse Boys verrezen. Dat op een mooie herkenbare plek, net zoals het gehele jubileumfeest herkenbaar en ook zeker heel gezellig zal worden.

Zo wordt het 75-jarig jubileum van Vroomshoopse Boys steeds meer zichtbaar en tastbaar. Mooi is dat het jubileumtableau dichtbij een grote boom staat, die bij de komst van de Bosrand (1976) geplant is. Dat weerspiegelt de wortels en groei van onze vereniging. Aan de vruchten herkent men de boom. Inderdaad: dat zien we elke week tijdens de trainingen, wedstrijden en verdere verenigingsactiviteiten terug.

De jubileumcommissie heeft nu ook het definitieve programma rond, dat jullie hierbij aantreffen. We rekenen daarbij op een massaal bezoek van de leden en verdere belangstellenden bij onze activiteiten, die echt voor elk wat wils weerspiegelen. Tot ziens in de jubileumweek van 3 tot en met 8 juni 2019 en natuurlijk ook bij de jubileumwedstrijd tegen eredivisionist Heracles Almelo op zaterdag 6 juli.

Momenteel wordt er door de jubileumcommissie hard gewerkt om alle programmaonderdelen goed voor te bereiden. Op zaterdag 23 februari aanstaande worden tussen 10 en 12 uur in de kantine foto’s gescand (vor de reünie en voor de jubileumuitgave). Ook kunnen dan oude spullen en voorwerpen (oude shirts, broekjes en kousen, voetbalschoenen, leren ballen etc.) ingebracht worden. Doe actief mee, zodat we er samen een onvergetelijk jubileumfeest van maken.

Bekijk hier het programma voor de jubileumweek:

Maandag 3 juni 2019

• Bingo

Dinsdag 4 juni 2019

• Voetvolley
  • Reünie inclusief start mini expositie

Woensdag 5 juni 2019

• Voetbalspelencircuit