Op woensdagavond 12 juli was het weer een drukte van belang bij de fotosessie voor het voetbalplaatjesboek van de Supercoop, de website, de tv-krant, het clubblad, voor de sponsoren en voor de kantine en voor de presentatiegids. Meerdere vliegen in één klap dus. Clubfotograaf Erwin Heuver kreeg behalve jeugdteams ook weer verschillende vrijwilligers van Vroomshoopse Boys voor de lens. De lagere senioren van de teams 4 tot en met 7 waren nu aan de beurt. De fotosessie van het vijfde elftal is in onderling overleg met de leider verplaatst naar zaterdag 15 juli om 12.30 uur, omdat te veel spelers op woensdagavond niet konden. De overige lagere seniorenteams kwamen opgewekt op de foto en dat was mooi om te zien.

Op zaterdag 15 juli is de inhaaldag gepland voor diegenen, die nog niet individueel op foto zijn gekomen, zowel voor de jeugd als de senioren. Graag komen tussen 10.00 uur en 12.00 uur, zodat er een zo volledig mogelijk voetbalplaatjesboek gepresenteerd kan worden. De foto’s van de spelers en speelsters worden gemaakt in het jeugdhonk van de kantine.

Op donderdagavond 13 juli komen vanaf 18.45 uur weer een aantal vrijwilligers, waarbij de werkgroep Respect, op foto voor het voetbalplaatjesboek, voor de presentatiegids en voor de website. Met de betreffende vrijwilligers zijn afspraken gemaakt over de tijdstippen.

Op zaterdagmorgen 15 juli, de terugkomdag voor de individuele foto’s, komt ook het team JO15-2 om 9.45 uur op foto op het hoofdveld van de Bosrand.

Daarnaast komen op zaterdag a.s. ook de nodige vrijwilligers, waarbij de Vrienden van de Boys, scouts, kassadames, de redactie van de presentatiegids en de kandidaat-voorzitter Edward Olthof op de foto. Zoals aangegeven gaat het vijfde elftal dan om 12.30 uur op de foto.

Met de resterende teams JO19-1, M019-1 en JO17-1 worden door ons afspraken gemaakt voor de fotosessie. Met die foto’s wordt dan een megaklus afgerond. Hulde aan alle vrijwilligers van de Boys, die dit mogelijk maken.

Jannette Heideman en Hans Nieboer