Boys 2 speelt niet groots, maar wint ruim

Dinsdagavond speelden we uit tegen het 1e elftal van Sportclub Daarle. We hadden 18 spelers tot onze beschikking, dus iedereen kon minuten maken. Vanuit het 1e kregen we Chiel op doel. Voor rust speelden we wat anders dan normaal. Dat was in het begin even zoeken en hoewel we qua balbezit de bovenliggende partij waren, kon Daarle er 2 keer gevaarlijk uitkomen. De eerste keer werden ze op het laatste moment gestuit door Ruben S en de 2e keer raakten ze de paal. Daarna namen wij het initiatief over en kregen we voldoende mogelijkheden om te scoren. Dat deden we 4 keer. Bart benutte een strafschop na een overtreding op Tim en vervolgens scoorde Tim zelf 3 keer.

In de rust wisselden we 7 keer en gingen we terug naar ons vertrouwde systeem. Na rust werd de wedstrijd rommeliger, de ruimtes te groot en waren we bij vlagen te slordig. Chris B en Niek zetten ons op 0-6, maar verder misten we vooral veel kansen. Vlak voor tijd gaven we zelfs een doelpunt weg, maar het slotakkoord kwam op naam van Vincent, die de eindstand op 1-7 bepaalde.

Zaterdag spelen we onze eerste bekerwedstrijd om 12.00 uur thuis tegen Dos’37 3. De oefenwedstrijd van aanstaande dinsdag tegen Daarlerveen gaat niet door, aangezien zij hebben afgezegd. Momenteel zijn we bezig een andere tegenstander te vinden.