Dit keer is het verslag wat aan de late kant, dit met de reden dat onze vaste verslagmaker een schorsing had en mee moest met de jo13-1 naar Lelystad. Hierdoor moest een ander het overnemen en heeft het wat langer geduurd voor het verslag af was.

Na de 3-1 overwinning voor de beker tegen Berkum 2, waren we de zaterdag vrij dus was Gramsbergen 3 de eerstvolgende wedstrijd. Mede door blessures, vakanties en een schorsing was het moeilijk aan genoeg spelers te komen, gelukkig waren er toch spelers bereid om ons uit de brand te helpen zelfs nadat ze zelf al de nodige minuten hadden gemaakt bij een ander team.

De eerste helft werd de wedstrijd vrijwel alleen gespeeld op de helft van de tegenstander, helaas konden wij ondanks het vele balbezit weinig creëren op hun helft en moesten het de eerste helft doen met een 0-1 voorsprong door een goal van Vincent.

In de 2e helft begonnen we met dezelfde opstelling als de 1e helft. Weer begonnen we met redelijk veel balbezit op de helft van Gramsbergen, helaas gaf dit geen resultaat en kon Gramsbergen met counters nog redelijk gevaarlijk worden op onze helft. Rond de 70e minuut kregen ze dan ook een vrije trap op rand 16, deze werd in eerste instantie tegen gehouden door Chiel alleen werd deze in de rebound wel ingeschoten, met nog 20 minuten te spelen werd hierdoor steeds meer druk gezet richting het goal van Gramsbergen, hierdoor kon Gramsbergen er nog een paar keer uitkomen met een counter gelukkig wisten ze hieruit niet te scoren. In de laatste minuut van de blessuretijd ging Marcel nog 1 keer de 16 in en kon de 1-2 binnenwerken terwijl er ondertussen een overtreding op hem gemaakt, en kwamen we net op tijd voor het eindsignaal op een 1-2 voorsprong.

Ondanks een mindere wedstrijd van onze kant hebben we nog geen punten laten liggen, en blijven we staan op de 1e plaats.

Opstelling.

1. Chiel, 2. Lars (Thimo) 3. Justin, 4. Johan (Patrick) 5. Tom, 6. Dennis, 7. Vincent, 8. Ruben, 9. Roy (Dani) Bart-Jan, 11. Riorden (Marcel)