Zaterdag…..voetbal-dag…..even bij de kinderen kijken, zelf een wedstrijd moeten voetballen of kijken bij het 1e elftal. Het zit er even niet in om elkaar te ontmoeten.

Langs de lijn of in de kantine…..kopje koffie……het sociale praatje……de 3de helft!

Om de verbintenis met elkaar te houden en om de vereniging te ondersteunen zal er een “digitale” 3e helft/avond worden georganiseerd met o.a. de Grote Boys Pubquiz en een verloting.

We hebben het eenvoudig voor je gemaakt, waarbij je online kunt inschrijven en afrekenen. Je hoeft zelfs de deur niet uit als je kiest voor thuisbezorging van jouw Boys-Kantinepakket! (binnen een straal van 10km vanaf het sportpark).

Iedereen mag en kan hier aan meedoen. Wij zullen ruim van te voren live gaan zodat iedereen de stream kan gaan testen.

De inschrijving is € 20,- per koppel

Hiervoor krijgt u :

• Boys-Kantinepakket voor 2 personen (keuze uit een bier of wijn of fris inclusief lekker hapje)
  • Pubquiz met rondeprijzen

Er zijn extra uitbreidingsmogelijkheden:

• Halverwege de avond worden er warme hapjes van Harry en Riëtte bezorgd € 10,- per box (binnen een straal van 10 km vanaf het sportpark)
  • Verloting tijdens de live stream € 5,-

De pakketten kunnen opgehaald worden op woensdag avond 9 december en donderdagavond 10 december tussen 19:00 en 20:00 uur bij de Vroomshoopse Boys. Of indien u voor bezorgen kiest, brengen wij deze bij u langs.

Bent u enthousiast? En wilt u de vereniging steunen, meld u nu aan!