Vanaf dinsdag 29 september jl. gelden er nieuwe coronamaatregelen.

Basis regels voor iedereen

• Was vaak je handen met water en zeep, daarna handen goed drogen.
  • Hoest en nies in de binnenkant van je elleboog.
  • Gebruik papieren zakdoekjes om je neus te snuiten en gooi deze daarna weg.
  • Schud geen handen.
  • Houd 1,5 meter afstand (2 armlengtes) van anderen.
  • Blijf thuis bij klachten

Op het Sportpark

Er zijn geen toeschouwers toegestaan er zijn enkel spelers, begeleiders en eventuele overige functionarissen toegestaan om de wedstrijd doorgang te kunnen laten vinden.

Spelers en begeleiders dienen na een wedstrijd/training z.s.m. het sportpark te verlaten, dus ook niet kijken bij andere wedstrijden.

Kinderen die door hun ouders gebracht worden dienen op de parkeerplaats te worden afgezet.

Tot en met de JO11 teams halen leiders/trainers de spelers op van de parkeerplaats. Leiders/trainers zorgen ervoor dat ze ruim op tijd zijn zodat de spelers goed opgevangen worden.

Na de training/wedstrijd zorgen de leiders/trainers ervoor dat ze zelf samen met alle spelers het sportpark zo snel mogelijk verlaten en wachten tot de laatste speler vanaf de parkeerplaats vertrokken is.

Voor de overige teams geldt dat de spelers zelfstandig het sportpark kunnen betreden.

Uitwedstrijden

Bij uitwedstrijden geldt dat ouders die rijden onder de teambegeleiding vallen van het desbetreffende elftal. Deze ouders zijn dus ook welkom op het sportpark van de bezoekende vereniging. Alleen het noodzakelijke aantal ouders zullen mee rijden en daarbij wordt sterk geadviseerd om een mondkapje te dragen tijdens het rijden.

De kantine

De kantine is gesloten.

In de kleedkamer

Voor het gebruik van de kleedkamers worden de volgende regels gehanteerd.

Tot en met JO10 kan er geen gebruik worden gemaakt van de kleedkamers, douchen omkleden zal daarom thuis moeten gebeuren.

MO-JO11 t/m MO-JO17 kunnen gebruik maken van de kleedkamers, ouders zijn hierbij niet toegestaan in de kleedkamer.

Voor JO19 en de senioren geldt:

• Maximaal 8 personen
  • Kort douchen
  • Houd 1,5 meter afstand
  • Z.s.m. de kleedkamer verlaten
  • Douche bij voorkeur thuis
  • Het gebruik van de kleedkamers is op eigen risico

Instructies

Er zijn instructies opgesteld voor:

• Trainers, begeleiders en vrijwilligers
  • Sporters
  • Ouders/verzorgers en toeschouwers

Deze instructies zijn te downloaden via de onderstaande linkjes.

Vragen

Voor vragen omtrent de coronamaatregelen kunt u via onderstaande link de website van de KNVB raadplegen waarop antwoord wordt gegeven op velerlei vragen.