Vroomshoopse Boys houdt op zaterdag 9 juli aanstaande haar jaarlijkse familiedag. Dat betekent een feestelijke afsluiting van een enerverende competitie van een club in actie. Doelstelling van de komende tijd is de realisatie van een nieuw clubhuis. Door acties van leden wordt daarvoor geld ingezameld. Een grote veiling bracht meer dan 20 mille in het laatje en ook het bedrijventoernooi van afgelopen zaterdag scoorde op een prima wijze. De kentekenactie loopt, evenals een obligatie-actie, die onlangs is gestart.

Tijdens de familiedag loopt de Boys-jeugd zich voor hun eigen toekomstige clubhuis het vuur uit de sloffen met een sponsorloop. Die is opgezet voor de F-league en de jeugdleden en verdere jeugd uit Vroomshoop in de leeftijd van 9 tot en met 15 jaar. Om 11.00 uur gaan de jonge helden van start op De Bosrand en er wordt op veel ondersteuning van het thuisfront gerekend.

De activiteitencommissie van Vroomshoopse Boys haalt alles uit de kast om er op 9 juli een onvergetelijke familiedag van te maken. Zo is er een ijscokar aanwezig en ontbreken springkussens niet.  De traditionele strijd om de penaltybokaal bij de Boys-jeugd komt vanaf 9.30 uur weer tot leven. De kampioensteams Vroomshoopse Boys JO15 en JO19-2 worden gehuldigd. Er wordt daarnaast op passende wijze afscheid genomen van vertrekkende jeugdtrainers van de Boys.

Om 13.30 uur begint vanaf de kantine de fietstocht voor leden, ouders van jeugdleden, supporters en sponsoren. Om 15.00 uur wordt de barbecue aangestoken als vaste gezellige afsluiter van het voetbalseizoen. Live muziek wordt dan ook verwacht als opluistering van dit ongetwijfeld gezellig slotfeest van het voetbalseizoen van de Boys-familie.