Vele handen maken licht werk, zo was onlangs de inzet van vrijwilligers bij het realiseren van een ledverlichting bij veld 4 op deze website te lezen. Dat geldt natuurlijk voor meer zaken bij Vroomshoopse Boys. Daartoe kan ook de website van onze vereniging gerekend worden. Het oogt als een visitekaartje van Vroomshoopse Boys, maar ook hier geldt dat we er samen nog veel meer van kunnen maken.

Ik noem enkele concrete voorbeelden. Allereerst de wedstrijdverslagen van de pakweg 40 Boys-teams. Momenteel zijn die alleen wekelijks van het eerste elftal en van JO13-1 te lezen. Natuurlijk, we hebben net de corona-periode achter de rug en moeten weer op gang moeten komen. Maar toch, zo weinig wedstrijdverslagen binnen zo’n grote voetbalvereniging kan toch eigenlijk niet.

In het verenigingsplan van Vroomshoopse Boys staat dat die activiteit van alle teams wordt verwacht. Dat vergroot de onderlinge interesse in elkaar. En wees eerlijk: dat is toch gewoon leuk om te lezen door medespelers, ouders, andere familieleden en door de overige leden. Het kan kort en krachtig, maar ook wat uitgebreider, wat je maar wilt.

We hopen dat ook leiders en trainers dit met hun teams zullen oppakken. Net als met reizen van ouders naar uitwedstrijden kunnen daar best schema’s voor gemaakt worden. En actiefoto’s doen het ook altijd goed, dat gaat heel makkelijk met de smartphones tegenwoordig. Aan onze webmaster Alexander Fokkert webmaster@vvvroomshoopseboys.nl kunnen de wedstrijdverslagen, al dan niet met actiefoto’s, zo doorgestuurd worden. Dan komt dat op de homepagina en bij het betreffende team te staan.

Ook iets dat beslist beter kan is de invulling van de foto’s van commissie- of werkgroepleden bij het onderdeel “organisatie” op de website. Bekijk het eens en als dat van jou nog niet is geplaatst, stuur (mail) een actuele foto van jezelf door naar onze webmaster. Samen kunnen we ervoor zorgen dat onze website  nog aantrekkelijker wordt, doen!

Namens de website-beheerders,