De kentekenactie voor het nieuwe clubhuis mag zich in een groeiende belangstelling van leden en supporters verheugen. Voor een tientje (tien Euro) per maand wordt met het kenteken van je auto meegedongen naar de maandelijkse geldprijs van 20% van de ingelegde bedragen.

De speciale kentekentafel in de kantine werd afgelopen zaterdag na afloop van de wedstrijd Vroomshoopse Boys tegen Sparta Enschede weer druk bezocht. De teller staat inmiddels op 52 deelnemers, die blijk geven hart te hebben voor de acties voor het nieuwe clubhuis van Vroomshoopse Boys. We zijn goed op weg, maar dat kunnen er zeker nog meer worden. We roepen ook de ouders van jeugdleden van Vroomshoopse Boys op om mee te doen. Via de website (via deze link) kan ingeschreven worden, hoe makkelijk wil je het hebben? Ook zijn in te vullen formulieren in de kantine beschikbaar en na elke thuiswedstrijd van het eerste elftal wordt er weer aandacht gevraagd voor de kentekenactie.

Afgelopen zaterdag was er weer een trekking in de kantine, die onder het toeziend oog van werkgroep-voorzitter Egbert de Jonge werd aangekondigd door voorzitter Edward Olthof. Arjan Paters, Hoofd Technische Opleiding en afgelopen week erkend dak bewerker van de kantine, haalde het winnende kenteken uit de doos. Oud-voorzitter en erelid Dick Netters bleek deze week de gelukkige en het betreffende bedrag wordt naar hem overgemaakt.

Na de wedstrijd tegen ZAC van aanstaande zaterdag is er een nieuwe ronde en zijn er nieuwe kansen wat betreft de kentekenactie. Dan kunnen weer formulieren ter plekke ingevuld worden. Doe mee en help mee met dit onderdeel van het financiële fundament onder het nieuwe clubhuis.