Vanavond hebben de ministers Rutte en de Jong een uitgebreid pakket aan extra maatregelen  bekend gemaakt. Deze maatregelen gaan dinsdagavond, 29 september in en hebben gevolgen voor onze club.

De sportkantines gaan dicht en er mogen niet meer dan 30 mensen in een ruimte. Door deze regels zijn we genoodzaakt om onze jaarlijkse Algemene Ledenvergadering tot nader orde uit te stellen.

Er zullen beslist ook veel vragen zijn over het wel of niet doorgaan van de sportieve activiteiten. Duidelijk is dat er voorlopig geen publiek meer aanwezig kan zijn bij de wedstrijden. Voor de rest is er nog veel onduidelijk. Het bestuur wacht de berichtgeving van de Veiligheidsregio Twente, Gemeente Twenterand  en de  richtlijnen van de KNVB af. Nieuwe informatie wordt gedeeld via de website.

Trainingen gaan voorlopig gewoon door.

Namens het bestuur