Onze fraaie website is van en voor ons allemaal als leden van Vroomshoopse Boys. Wij kunnen er met z’n allen voor zorgen dat die website actueel en aantrekkelijk blijft. Onze redactie en webmaster Alexander Fokkert kunnen dat niet alleen. Alle respect voor onze vrijwilligers die druk bezig zijn die website mooi te houden, denk aan het maken van de teamfoto’s et cetera. Zo is onze website, naast het clubblad en de presentatiegids, een prima bindmiddel tussen de inmiddels bijna 900 leden van Vroomshoopse Boys.

Maar het kan nog altijd beter! Dan gaat het om wedstrijdverslagen van de pakweg 30 teams van Vroomshoopse Boys. Het eerste elftal en Boys-JO15-1 lieten dit seizoen al direct van zich zien, lezen en horen, maar daarmee hield het (weer) op. Valt toch wat tegen. Daar ligt ook een taak voor trainers en begeleiders. Vraag spelers (of ouders) om wekelijks een leuk verslag te maken van de prestaties van het desbetreffende Boys-team.

Zo’n wedstrijdverslag hoeft echt niet lang of ingewikkeld te zijn Gevraagd wordt om heel gewoon een spontaan wedstrijdverslag te maken. Kan direct na de wedstrijd of in de rest van het weekend gemaakt worden. Daar kan ook elke week steeds een ander van of rondom het team voor zorgen. Leuk om te schrijven en leuk om te lezen en je team is zo mooi in het nieuws! Doe er eventueel ook enkele leuke foto’s bij. Die  kunnen de ouders of anderen langs de lijn prima maken. Mail het wedstrijdverslag en foto’s naar: webmaster@vvvroomshoopseboys.nl Doen!