Geachte Boysleden, ouders van jeugdleden, supporters en sponsoren van Vroomshoopse Boys,

Hierbij treffen jullie informatie aan over de obligatie-actie, zoals die ook is meegaan met het clubblad Boys-nieuws, dat medio juni bij de leden en sponsoren van Vroomshoopse Boys is bezorgd.

Het welslagen van deze actie is van groot belang, gelet op onze doelstelling als vereniging om mede door acties een financieel fundamant te leggen onder het nieuwe clubhuis.

In een speciale bus in de kantine of bij de bestuursleden van Vroomshoopse Boys, hun namen en contactgegevens zijn te vinden onder “organisatie” op onze website, kan het ingevulde en ondertekende inschrijfformulier ingeleverd worden. Ook kan het ingevulde en ondertekende formulier gemaild worden naar penningmeester@vvvroomshoopseboys.nl Vanzelfsprekend worden alle opgaves vertrouwelijk behandeld.

Het principe is eenvoudig: er wordt een bedrag naar keuze geschonken aan Vroomshoopse Boys en via een belastingvoordeel betaalt de belastingdienst (fiscus) mee. Een rekenvoorbeeld is in de begeleidende brief aangegeven. Ook bestaat er een mogelijkheid tot renteteruggave, die jaarlijks wordt uitgekeerd door Vroomshoopse Boys. Desgewenst kan daar van worden afgezien.

Doe mee en draag zo een steentje bij aan ons eigen nieuwe clubhuis op De Bosrand.

De mogelijkheid tot inschrijving voor de obligatieactie is van 9 juli aanstaande (familiedag van de Boys) verlengd tot 1 oktober 2022. Daardoor kan iedereen ook aan het begin van het volgend voetbalseizoen 2023-2023 nog meedoen aan deze actie.

Download begeleidende brief

Met een hartelijke groet,
het bestuur van Vroomshoopse Boys.