Tijdens de familiedag van Vroomshoopse Boys op zaterdag 9 juli vindt de grote sponsorloop van de Boys-jeugd plaats. De opbrengst van de sponsorloop is in zijn geheel bestemd voor het nieuwe clubhuis van Vroomshoopse Boys.

Mooi dat de jeugd van de Boys en haar vriendjes of vriendinnetjes van de leeftijdsgroepen de F-league, JO9, JO10, JO11, JO12, JO13 en JO15 en MO15 zo haar steentje kan bijdragen aan het aanstaande nieuwe clubhuis op De Bosrand. Er zijn speciale sponsorformulieren gemaakt, die door de groepshoofden, trainers en leiders van de teams zijn uitgereikt aan alle jeugdleden. Ook voor vriendjes en vriendinnetjes zijn er sponsorformulieren gemaakt zodat zij ook mee kunnen doen. Vaders, moeders, opa’s, oma’s, neven, nichten, ooms en tantes, buren en bekenden worden opgeroepen om de jeugd van Vroomshoopse Boys met een bedrag te steunen. Dan gaat het niet om een bedrag per gelopen kilometer, maar om een vast bedrag.

Voor degenen die het meeste geld hebben binnengehaald is er de hoofdprijs. In de leeftijdscategorie tot 9 jaar is dat een Sony extra bass bluetooth waterproof speaker via sponsor Expert Berkhof. Voor de leeftijdscategorie tot 15 jaar is de hoofdprijs een JBL Tuner 2 Bluetooth waterproof box via sponsor Expert Berkhof. Voor degene die de meeste rondjes lopen is er in beide leeftijdscategorieën een speciale minivoetbal te winnen plus een bon van € 50,00 van sponsor Intersport Zomer. Naast deze mooie prijzen wordt er tevens een verrassingspakket beschikbaar gesteld door Top1toys en de sfeercommissie.

Op zaterdag 9 juli aanstaande wordt er om 11.00 uur op De Bosrand gestart met de sponsorloop voor de jeugd tot en met 9 jaar. Om 11.45 uur vindt de start van de leeftijdscategorie van de jeugd vanaf 10 jaar tot 15 jaar plaats. Er wordt op 9 juli op een massale ondersteuning van familieleden en supporters van de Boys gerekend. De Boys-jeugd kan nu laten zien hoe het eigen nieuwe clubhuis leeft. Dat is immers de eigentijdse huisvesting van de Boys-jeugd in de nabije toekomst. Er wordt dan ook op gerekend dat zoveel mogelijk jeugdspelers en vriendjes en vriendinnen van Vroomshoopse Boys van de partij zullen zijn bij de sponsorloop op 9 juli aanstaande.