Het concept speelschema staat inmiddels op de voetbal.nl app. Zoals eerder aangegeven bij het publiceren van de indeling gaan wij als Vroomshoopse Boys zijnde wel deelnemen aan de Regiocup. Het vergt wel wat aanpassingen en flexibiliteit van een ieder, maar op deze manier kunnen veel voetballers het seizoen op een fijne manier afsluiten en nog een aantal wedstrijden spelen, iets wat we toch wel erg gemist hebben de afgelopen tijd!
Een aantal praktische zaken:
• Deelname vindt plaats in de ‘oude’ teams en met de ‘oude’ begeleiding
• Trainers/leider die de sleutels hebben ingeleverd kunnen op zaterdag terecht in de scheidsrechterkleedkamer. Jaap Wuite, onze materiaalman legt materiaal klaar voor de teams waarvan de trainers/leiders geen sleutel meer hebben. Uiteraard graag na afloop terug leggen.
• Ingeleverde kledingtassen kunnen opgehaald worden bij Janette Heideman. Dit kan op vrijdag 4 juni om 19:00 uur in de kantine van de Vroomshoopse Boys.
• Kledingtassen dienen aan het einde van de Regiocup weer ingeleverd te worden bij Janette Heideman. Dit kan op maandag 28 juni tussen 18:30 – 19:30 uur.
• Douchen na afloop van de wedstrijd is toegestaan.

Voor eventuele vragen kan contact worden opgenomen met de coördinatoren. We hopen op plezierige wedstrijden en wensen iedereen veel plezier!