Het tweede elftal van Vroomshoopse Boys ontsnapte op de laatste wedstrijddag aan degradatie uit de eerste reserve-klasse van het district Oost.  PH Almelo 2 werd het kind van de rekening en degradant in de eerste reserve-klasse, doordat DOS’37 haar sportieve plicht verstond. Afgelopen zaterdag kwam er een voor de Boys passend vervolg, toen thuis op de Bosrand FC Ommen 2 in de eerste ronde van de nacompetitie met 6-4 werd verslagen.

De tweede ronde in deze nacompetitie is meteen de finale. Op zaterdag 18 juni wordt die allesbeslissende wedstrijd om 14.30 uur gespeeld tegen Swift’62 2 uit Swifterband. Dat gebeurt op een zogeheten neutraal terrein en wel op het sportpark An de Steege bij S.V. Zalk. Het adres is Broeksteeg 42 in Zalk.

We hopen dat vele Boys-supporters ons tweede elftal aanstaande zaterdag zullen steunen op weg naar klassenbehoud. Na een zwaar seizoen verdienen de mannen van trainer Edward Wassink dat, dus op naar Zalk!