De Vrienden van de Boys blijven onveranderd actief bezig. Daarbij gaat het om zaken, die niet in begrotingen bij Vroomshoopse Boys zijn terug te vinden, maar toch nodig zijn voor onze Boys-familie. Deze keer gaat het om het verbeteren van het zitcomfort rondom de speelvelden op De Bosrand. Daarbij gaat het om onze oudere en/of minder valide supporters van zowel de Boys als van bezoekende clubs en om ouders en grootouders van onze jeugd.

Om het hoofdveld komen er zes nieuwe zitbankjes bij en bij veld 5 (het kunstgrasveld in de hoek) nog eens drie. Dan komen er bij beide dug-outs om het hoofdveld extra zitbanken met rugleuningen voor de wisselspelers bij. Gelet op de veranderde richtlijnen bij de KNVB (meer wisselspelers zijn inzetbaar) is dat nodig. Ook lijkt daardoor het tot dusver noodzakelijke gesjouw met plastic stoelen voorkomen of beperkt te worden.

We danken Stef van Laar voor zijn vakkundige adviezen wat betreft de gewenste locaties. Om veld 5 zijn afgelopen seizoen met dank aan Hekman Products B.V. ook al wat extra zitbankjes geplaatst langs de zuidkant van veld 5, maar het kan nog beter.

Het straks toegenomen zitcomfort doet denken aan  de “goeie ouwe tijd” van voor 1976 langs beide lange zijden van het “hoge veld” van het toenmalige MCC-complex in het centrum van Vroomshoop.

Duidelijk is dat de Vrienden van de Boys nergens mee “zitten” en waar dat nodig is in actie komen.  Ook voor de inrichting van het nieuwe clubhuis wordt momenteel al driftig gespaard. Zijn er bepaalde zaken echt nodig binnen de vereniging, schroom niet en benader ons!

Namens de Vrienden van de Boys,

Egbert de Jonge, Bert Kempers, Hans Nieboer en Willem Nieuwlaar.