Al sinds 2008 zijn de Vrienden van de Boys niet weg te denken bij onze vereniging. Of het nu om zitbankjes rond de velden, materialen voor de jeugd, voorzieningen voor hersteltrainingen, een ballenkar, een cadeau voor het 75-jarig jubileum, clubscheidsrechters of extra ondersteuning voor het eerste elftal gaat: de blauw-gele Vrienden komen altijd in actie.

Mooi is het dat er steeds weer op aanvragen vanuit de club kan worden ingegaan. Op een groot blauw bord in de kantine zijn de namen van de Vrienden terug te vinden. Plaatsing op dat bord hoeft niet persé en achter de schermen steunen nog meer Vrienden Vroomshoopse Boys.

Medio oktober aanstaande incasseert penningmeester Willem Nieuwlaar weer de bijdragen van € 25,00 of € 50,00. Dat gaat dan over eerst over het afgelopen seizoen 2020-2021, toen inning achterwege werd gelaten vanwege de corona-perikelen. In mei 2022 komt de volgende inning voor het seizoen 2021-2022. Dan lopen we weer in de pas.

Er worden door de Vrienden van de Boys binnenkort nog enkele extra zitbankjes geplaatst aan de zuidzijde van ons kunstgrasveld 5. Bij dat veld komt evenals op het hoofdveld van de Bosrand ook een uiteraard blauw reclamebord van ons te hangen. Dat met de wervende tekst “Word lid van de Vrienden van de Boys”.

Inderdaad: nieuwe Vrienden(en Vriendinnen) kunnen we nog steeds goed gebruiken. We gaan de komende periode druk sparen voor een zichtbare bijdrage aan het nieuwe clubhuis. Dat krijgt topprioriteit bij onze komende bestedingen. Op deze wijze werken we op een concrete wijze mee aan een mooie toekomst van onze club.

Nieuwe leden kunnen zich bij ons opgeven of dat via de website doen. Een mooi vaantjes van de vrienden van de Boys is daarvoor de beloning en ook kan geprofiteerd worden van acties van ons. Zo kunnen de Vrienden van de Boys gratis een broodje hamburger ophalen in de kantine of op het VOC-terras. Dat kan weer op de wedstrijddag van de derby Vroomshoopse Boys tegen vv Den Ham op zaterdag 9 oktober aanstaande.

Laten we samen achter onze mooie voetbalvereniging Vroomshoopse Boys blijven staan. Word lid van de Vrienden van de Boys, doen!

De werkgroep Vrienden van de Boys,
Egbert de Jonge, Bert Kempers, Hans Nieboer en Willem Nieuwlaar.