Ons eerste elftal gaat een extra wedstrijd spelen in de oefencampagne als voorbereiding op het seizoen 2020-2021 van de tweede klasse H. van het zaterdagvoetbal. Op dinsdagavond 18 augustus wordt op de eigen Bosrand om 20.00 uur aangetreden tegen de reserves van tweede divisionist HHC Hardenberg.

Het oefenduel uit tegen vv Avereest op dinsdagavond 25 augustus is afgezegd door deze derdeklasser. In plaats daarvan treedt de selectie van hoofdtrainer Jan-Peter Jonkman en trainer Henk Harmens op die avond om 20.00 uur aan in en tegen derdeklasser Bruchterveld. Dat is het team van Job Lamberink, oud-hoofdtrainer van Sportlust, die tevens jeugdtrainer en eerste elftalspeler van onze vereniging is geweest.