breadcrum image

Ga mee naar Oldebroek: Vroomshoopse Boys O19-1 strijdt om de beker!

  • Home Blog Ga mee naar Oldebroek: Vroomshoopse Boys O19-1 strijdt om de beker!

Op zaterdag 30 mei staat voor Vroomshoopse Boys O19-1 de bekerfinale op het programma. Onze O19-1 neemt het daarin op tegen OVC ’85 O19-1. De finale wordt gespeeld om 14:00 uur op het sportpark van OWIOS in Oldebroek.

De ploeg van Hans Meijerink, Wout Marissen, Lerby van Dijk, Bert Verschoor en Jeroen Geerdink bereikte de finale door in de halve finale af te rekenen met WSV O19-1. In een spannende wedstrijd trok Vroomshoopse Boys aan het langste eind met een knappe 2-3 overwinning.

In de finale wacht nu OVC ’85 O19-1, eveneens uitkomend in de Hoofdklasse. De ploeg uit Oosterbeek eindigde daarin als 11e in de 3e fase en zal alles op alles zetten om de beker binnen te halen.

Om onze O19-1 massaal te ondersteunen richting de finale, zullen er bussen rijden naar Oldebroek. Op dit moment zijn wij aan het inventariseren hoeveel supporters gebruik willen maken van de busreis. Wil jij mee om onze jongens aan te moedigen? Meld je dan aan via onderstaande link:

Aanmelden busreis naar Oldebroek:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe4gyEK3d3oPbCRu_MmZZvRZsBAp0uFxHAQofPMXiMpjakpVA/viewform?usp=publish-editor

Let op: aanmelden via deze link geeft nog geen directe garantie op een plek in de bus. Er kunnen kosten in rekening worden gebracht voor het busvervoer.
Uiterlijk 27 mei hoor je of je mee kunt met de bus richting Oldebroek.

Steun de O19-1, ga mee naar Oldebroek en zorg dat de beker mee gaat richting Vroomshoop!

Deel op :