Deze week vindt de aftrap plaats van de grote badhanddoeken-actie. Onze jeugd van O9, O11, O13 en O15 (het vroegere F, E, D en C) gaat op pad om de 1500 handdoeken met het Boys-logo aan de man (en vrouw) te brengen. Veel succes daarbij gewenst! Elders op deze website en ook in het clubblad, dat onlangs is uitgekomen,  is meer nieuws over de actie te vinden.

Eerder deze week is ook bekend geworden dat de beide Twentse BVO’s Heracles Almelo en FC Twente mooie prijzen beschikbaar hebben gesteld voor deze actie, hulde daarvoor. De beste verkoper of verkoopster, dus met de meest verkochte badhanddoeken, krijgt twee kaartjes voor de naar verwachting spannende eredivisiewedstrijd  van de subtoppers FC Twente en AZ op zaterdagavond  17 december in de Grolsch Veste. De nummers 2. en 3 van de verkoopactie krijgen ieder 2 kaartjes voor de altijd boeiende Overijsselse derby tussen Heracles Almelo en PEC Zwolle op zondagmiddag 18 december in het Polman Stadion. Nu maar hopen dat de badhanddoeken goed verkocht worden en dat zowel AZ als PEC Zwolle worden afgedroogd!