Gisteren mocht JO13-2 zich tot kampioen kronen in de tweede klasse. Uit bij DOS’37 JO13-1 werd er met 2-3 gewonnen.

JO13-2 kwam op een 0-2 voorsprong en leek de wedstrijd uit te spelen tot een eenvoudige overwinning. Maar zoals een kampioenswedstrijd nodig heeft werd het nog ongelofelijk spannend. DOS’37 JO13-1 kwam terug tot 2-2 door twee penalty’s en een enorme blessuretijd. Dit laatste is iets wat uiteindelijk het geluk was voor de boys van JO13-2 want in de absolute slotseconden ging Olaf Kroek achter een vrije trap staan. Hij gaf de bal perfect voor richting de tweede paal en deze viel binnen en de scheids floot gelijk af.

Wat een prachtige prestatie! Kampioen worden in de tweede klasse. Wat recht geeft op promotie naar de eerste klasse.

Jongens en begeleiding van harte gefeliciteerd en geniet er van! Niet teveel want volgende week kan het jaar nog mooier worden, want dan spelen ze de bekerfinale in Oene om 09:30 tegen Batavia JO13-1. Succes!!!

Zie de video hieronder van de absolute slotseconden.