Afgelopen zaterdag zijn 2 jeugd-teams van Vroomshoopse boys kampioen geworden.  Om  9 uur speelde JO9-5 hun kampioenswedstrijd in Vilsteren. Onder grote publieke belangstelling  speelden deze jonge talenten de wedstrijd.   Alhoewel de ouders aangaven dat de kinderen nerveus waren  was dit in het spel niet weer te vinden.  Ondanks het feit dat Vilsteren met een sterk team goed tegengas gaf kwam geen moment  het kampioenschap in gevaar.  Met de cijfers 1-4 werd het kampioenschap binnengehaald.  Na de 2e plek in de najaarscompetitie nu ook nog eens het kampioenschap in een sterke competitie.  Spelers en begeleiders Gerlof Melenber, Marc Olsman en René Gerrits van harte gefeliciteerd met deze puike prestatie.

Vervolgens vertrok er een afgevaardigde van de JC  naar Nijverdal om de wedstrijd van JO9-6 bij te wonen. Ook dit team bleef ondanks de  gezonde spanning  goed voetballen en lieten ook zien dat de Jeugd van Vroomshoopse Boys vol zit met talenten.   Toen de scheidsrechter afblies  stond als einduitslag 1-8 op het scorebord. En konden de spelers van Danielle Beekhuizen, Joey Kroek, Jan  ter Avest en Henry Lukas met een gerust hart de terugreis naar Vroomshoop maken.  Uiteraard feliciteren we ook alle spelers, trainers en leiders van dit team