De pilot van de service langs de lijn met koffie en thee langs de lijn bij jeugdwedstrijden van de Boys wordt vanaf komende zaterdag 28 september weer opgepakt. De commerciële denktank, de kantinecommissie en de vrijwilligerscommissie hebben daartoe in nauwe afstemming met elkaar besloten.

Vrijwilligers komen langs en ouders, familieleden en verdere supporters en bezoekers van de wedstrijden van de jongere jeugdteams van Vroomshoopse Boys kunnen ter plekke een lekker bakkie koffie of thee veroveren. De prijzen van de kantine gelden ook voor dit buitengebeuren.

Tussen 8.30 uur tot 11.00 uur wordt deze service langs de lijn aangeboden. De pilot loopt tot en met zaterdag 19 oktober a.s., drie weken dus. Daarna wordt aan de hand van opgedane ervaringen beslist of deze service verder wordt uitgewerkt.