Good-old Michel Litaay gaat de jeugdkeepers van Vroomshoopse Boys trainen. De Technische Commissie en de Jeugdcommissie zijn uitermate content met de komst van deze zeer ervaren en gedreven keeperstrainer. Alweer enkele seizoenen is Michel Litaay werkzaam bij de jeugdkeepers van DOS’37 en daar heeft hij diverse keepers de kneepjes van het vak bijgebracht.

Bij meerdere clubs in de regio heeft Michel Litaay keepers onder handen gehad, zoals bij PH Almelo, WVV Wierden, DVO’71 en vv Langeveen. Bij laatstgenoemde club werden door hem ook seniorenkeepers  getraind. Het kwalitatief goed trainen van jonge keepers past perfect in de Gezonde Ambitie van Vroomshoopse Boys. We heten Michel Litaaay hartelijk welkom bij de Boys-familie en wensen hem en een mooie tijd toe bij onze vereniging.