Aankomende dagen staan er een aantal hele belangrijke wedstrijden op het programma voor verschillende teams van de Vroomshoopse Boys. 2 teams hebben zich geplaatst voor de bekerfinale.

JO13-2, dat zaterdag na een spectaculair slot kampioen wist te worden in Vriezenveen tegen Dos’37 JO13-1, spelen zaterdag de bekerfinale in Oene. Tegenstander is 1e klasser Batavia JO13-1. Een grote dubbeldekker zal circa 85 man vervoeren naar Oene. De bus vertrekt al om 07.30 uur bij Sportpark de Bosrand. Aftrap is om 09.30 uur.

Ook JO11-5 speelt de bekerfinale. Het kan een hele mooie week worden voor Vroomshoopse Boys JO11-5. In de bekerfinale welke wordt gespeeld in Schalkhaar nemen de jongens het op tegen Nieuwleusen JO11-4. Aftrap is ook om 09.30 uur. Volgende week woensdag 6 juni spelen ze ook nog een kampioenwedstrijd in en tegen SV Almelo. Degene die wint zal daar kampioen worden.

Bij de Vroomshoopse Boys vindt het jaarlijkse VOC toernooi plaats voor de jeugd Onder 17. Vanwege de nacompetitie van het 1e en het 2e is er helaas 1 poule geschrapt, dus blijven er nog 7 teams over welke gaan strijden voor de winst. Vroomshoopse Boys JO17-1 zal er alles aan doen om de beker in Vroomshoop te houden. De eerste poulewedstrijden zullen om 09.00 beginnen. De finale is om 13.30 uur. Volgens traditie zal er ook dit jaar weer een Penaltybokaal zijn. Deze begint om 10.20 uur en van elk team mag hier 1 speler aan mee doen.

Op woensdag 6 juni kan ook JO15-2 het kampioenschap pakken. Hiervoor hebben ze waarschijnlijk aan winst genoeg. Deze wedstrijd tegen Dedemsvaart JO15-3 begint woensdag om 19.00 uur in Vroomshoop.

We willen iedereen veel succes wensen in hun laatste wedstrijden voor de zomerstop!